Vanliga frågor
Har du frågor om vårt kursutbud eller hur du anmäler dig och dina kollegor till ett kurstillfälle, skicka ett mail till info@solarschool.se eller ring oss på 0771 – 111 100 så hjälper vi dig!
Hur gör jag om det inte finns ett kursdatum på de kurser jag önskar gå?
Om det inte finns kursdatum inplanerat för de kurser ni önskar gå, kontakta oss på info@solarschool.se eller 0771 – 111 100 så hjälper vi dig med en lösning som passar bäst för er.
Hur gör jag om jag saknar kundnummer?
Det går att boka kurs hos oss utan kundnummer. Kontakta oss på info@solarschool.se eller 0771 – 111 100 så hjälper vi dig.
Hur köper jag en eller flera kurser till mitt företag?
Önskar du och dina kollegor beställa en eller flera kurser till ert företag? Vi hjälper dig gärna att koordinera kurspaket, datum och upplägg för kursdagarna. Kontakta oss på info@solarschool.se eller ring 0771 – 111 100 så hjälper vi dig vidare.
När faktureras kursavgiften?
Kursavgiften faktureras på ditt kundnummer hos Solar Sverige AB efter genomförd kurs.
Vilka är anmälnings- och avbokningsreglerna?
Bokningen är bindande. Avbokning/Ombokning kan ske senast 10 arbetsdagar före kursdatum utan debitering, därefter debiteras hel kursavgift per antal avbokade/ombokade kursdeltagare.
Ändring av namn på kursdeltagare kan göras senast 24 timmar innan kursdatum.
Avbokning/Ombokning och namnändring ska ske skriftligen till info@solarschool.se.